אלמנטור עמוד נחיתה #12655

מתווך הנדל”ן הוא משאב מידע, איש של אנשים, מנתח ומעריך מצבים שונים. פלא שהוא חיוני כל כך למכירת דירה חלקה ואיכותית? אם הגעתם עד הלום כי בקרוב תפרסמו את ביתכם למכירה, הנה כל האלמנטים שמרכיבים את מתווך הנדל”ן שרצוי וכדאי לעבוד מולו

Facebook
Twitter
LinkedIn

איש של מידע אמין ומדויק

 

בחירת מתווך נדל”ן למכירת הדירה מתבססת על מכלול רחב של שיקולים, שאמורים להתייחס גם לרמת הידע המקצועי ששמורה אצל הסוכן והיכולת שלו להעריך כראוי את שווי הדירה. מתווך מיומן שמכיר את השטח ופועל בו כבר מספר שנים, יודע במדויק בכמה נמכרו דירות אחרות בשכונה ואפילו ברחוב בשנה האחרונה. בהתאם לנתוני המכירה האחרונים, המתווך יוכל לשקף לכם כמוכרים האם הסכום שאתם דורשים ריאלי ביחס לאזור, או שצריך להקטין אותו כדי להתאים להיצע הקיים בסביבת המגורים.

 

כשמחיר הדירה תואם את המצב בשטח, מתרחשת התעוררות רבה של קונים פוטנציאליים ולהתרשמות מהנכס יגיעו קונים רציניים שלא יבזבזו את זמנכם. אם אי פעם שמעתם על דירה שפורסמה במשך זמן רב ללא קונים וללא סיבה מיוחדת (ליקוי בנכס למשל), לרוב הסיבה היא פשוט חוסר התאמה בין מחיר המכירה לסכום שהקונים מוכנים לשלם.

 

אמין ושקוף בהערכת הנכס

 

כחלק בלתי נפרד ממקצועיותו של כל סוכן נדל”ן, מתרחשת גם הערכה פנימית וחיצונית של הנכס עצמו, במטרה להצביע על ליקויים אפשריים או דברים שיהיה צורך לבצע להתייעלות של המכירה. בחלק מהמקרים המתווך יוכל גם לעזור לבעלי הדירה להשיג את בעלי המקצוע המתאימים, למשל לתוספת של מזגן בחדר מסוים, התקנת תריסים חשמליים, החלפת משקופים ישנים, צביעת הבית ועוד. מתווך שרואה מבעד למראה הדירה ומבין מהן הנקודות שניתן לשפר על מנת להתניע מכירה איכותית, למעשה מתקרב ככל האפשר לאינטרסים האישיים של הקונה ומונע את פתחי המיקוח במחיר כתוצאה מליקויים שונים שהקונה מצא בעצמו.

 

מספק שירות דו-כיווני איכותי

 

אחד האתגרים שבפניהם עומדים מוכרי הדירות שמבצעים מכירות ללא תיווך, הוא להבין במדויק מה הפריע לקונה שהגיע להתרשמות מהנכס ולא צלצל. האם צריך להתקשר אליו ולשאול האם אהב את הדירה? האם בכלל יהיה אפשר לספק לו תשובות לנתונים מסוימים? אולי הוא פשוט לא אהב את המבנה או השכונה ובחר לוותר? אלף ואחת סיבות אפשריות קיימות לקונה רציני שראה את הנכס, אבל לא המשיך את התהליך. המתווך הוא האיש שמבצע עבורכם את הבירור הזה ומתשאל את הקונה הפוטנציאלי, עונה לשאלותיו ועל הדרך גם מבין מה הפריע או חסר לו בנכס, מה שיעזור במציאת פתרונות מתאימים. כאשר המתווך מציף את השאלות הנכונות, הוא יקבל עוד נתונים שיעזרו למכירה להתחדד ויקצרו בפועל את זמן ההמתנה עד למציאת הקונה המתאים.

 

מנהל מספר ערוצי שיווק

פרסום הדירה בלוח קונים-מוכרים כמעט אף פעם לא יספיק. הפרסום צריך להגיע לכמות גדולה של קהלים ואנשים, כאשר ישנה חשיבות גם לאפיקי החשיפה השונים, שמשרתים קהילות או אוכלוסיות מאוד מסוימות. מומלץ לוודא שהמתווך שלכם משתמש במספר אמצעים (דיגיטליים בעיקר) כדי לפרסם את המכירה ומקים קמפיינים ממומנים שיסייעו למשוך מתעניינים בהיקף מוגבר. כחלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק, המתווך יצטרך לדאוג גם לצילום איכותי של הנכס במטרה לעורר לגביו תדמית חיובית ולדרבן את הפונים. אל תחששו לדרוש מהמתווך למסור את אסטרטגיית השיווק שלו ולקבל ממנו התחייבות חתומה לכך שהיא תתבצע.

 

בחירת המתווך היא המפתח שלכם למכירה מוצלחת

 

מתווך נדל”ן מקצועי, איכותי ומומלץ יהיה תמיד אדם שמספק לכם ערך בנוגע לכל תכנון וביצוע תהליך המכירה ולא ייתן לכם הרגשה שהייתם מסוגלים לעשות את זה גם לבד. הימנעו מעבודה מול סוכנים שגובים שכר טרחה נמוך מידי, מה שמעיד על שירות, יכולות וגם אמצעי שיווק מינימליים ביותר שלא מניבים תוצאות. עליכם לבחור בסוכן שהידע העשיר והגישה השירותית שלו מדברים בעד עצמם, שיש לו גישה טובה למאגרי קונים פוטנציאליים והיכרות מוצלחת עם שוק הנדל”ן בעיר, שמסוגל לתת פידבקים ומשובים לגבי פעולות שיווקיות ושיחות עם קונים כדי שתישארו בתוך התמונה ולערב אתכם בקבלת ההחלטות כדי שתגיעו בקלות לעסקה טובה ואיכותית.

תגובות

אולי יעניין אותך

פוסטים אחרונים

לידרס בפייסבוק

דברו איתנו

למידע נוסף השאירו פרטים

דילוג לתוכן